مدیریت کامل تصاویر با Sony Photo Go v1.0b Build 123


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 20 / 9 / 1391
بازدید : 783
نویسنده : Hossein

نرم افزار Photo Go به شما کمک می کند تا با استفاده از شیوه های بسیار ساده و رابط کاربری حرفه ای خود به شما کمک می کند تا ویرایش های ضروری را روی تصاویر دیجیتال تان انجام داده و آن ها را سازماندهی نمایید . با این برنامه می توانید به سادگی تصاویر را وارد کرده و مدیریت کنید و با تعمیر آنها ، از خاطرات خود به بهترین گونه ممکن نگهداری کنید . با محیط آموزشی این برنامه که برای افراد تازه کار تعبیه شده است هر کسی می تواند با کمی تمرین از تمامی قابلیت های گنجانده شده در آن استفاده کند .

آیا کنترل تصاویر دیجیتال شما به دلیل رشد فزاینده ی آنها از دست خارج شده است ؟ Photo Go برای کمک به این مشکل شما و  سازماندهی کردن آنها توسط راه های گوناگون ساخته شده است . این نرم افزار به طور خودکار تصاویر را از دوربین دیجیتال شما وارد کرده و با بررسی حافظه کامپیوترتان ، عکس های دخیره شده را می یابد . پس از آن مرحله آرایش دادن به ترتیب آنها ، نمایش و تگ گذاری برای دسترسی سریع تر در آینده می باشد . مرتب سازی بر اساس زمان ، تاریخ و محبوبیت ، در یافتن تصاویر دلخواهتان کمک فراوانی می کند . این برنامه همچنین قادر است تا افکت های گوناگونی به عکس های شما اضافه کرده تا هرچه بهتر به نمایش در آیند . افکت های ساخت تصویر سیاه و سفید ، قرار دادن در روزنامه ی قدیمی و چاپ بر روی اسکناس از این جمله می باشند .

 


حجم : ۲۰٫۸۷ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم




:: برچسب‌ها: مدیریت کامل تصاویر ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








لطفا برای بهتر شدن وب نظر دهید. id insta: mr-h.s

نظرتون درباره ی این وب چیه؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان downloadha و آدرس wbs.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com